Publicat de: ionutu | Februarie 23, 2011

Cel mai tare comentariu din tot internetul

După ce am răsfoit aproape tot internetul – mai ceva ca zoso într-o zi productivă – am dat peste cel mai tare comentariu ever. Între noi fie vorba, eu cred că e toader, supărat că l-au banat cotcodacii geloşi pe comentariile lui mai bune decît articolele lor. Şi nu se înşeală în totalitate în supărarea sa bietul toader. Unii dintre cotcodaci nu ajung nici la genunchiul lui Doru Octavian Dumitru. Şi doar DOD e scund. 😀

Gata. Am închis paranteza. Iată clipul şi sub clip, magnificul comentariu:

the better thing about u singing than bieber is

1) your attriactive unlike justin

2) u sing better than justin

3) u sound better than bieber

4) u have hit pubiety unlike justin

like if you agree xD

PS: dacă sunt la al doilea trackback spre DC – ups, al treilea – oare o să-mi iau şi eu ban?

Lasă un răspuns

Categorii

