Publicat de: ionutu | Februarie 23, 2011

Cluj. Capitala europeană a hipsterilor.

Nu înţeleg ce-i cool în a scanda Stela Popescu. Poate sunt eu not hipster enough. Deşi trebuie să recunosc că mi-a plăcut nu mai ştiu ce melodie de la Kings of Leon… sau era The Killers? Plus că pălăriuţă n-am purtat decît una de paie astă-vară cînd mă aflam la mare (ca să nu fac insolaţie, sfat de la tata – pune vara ceva pe cap şi iarna ia-ţi o pereche de izmene pe dedesubt că nu te vede nimeni în eventualitatea în care nu aduci o mîndră la orizontală -) şi cînd eram bitong îi furam pălăria lui tataie şi mergeam călare prin sat cu caii la izvor ca să-i adăp – copilărie fericită wifi free – .

http://www.booha.ro/urmareste?id=1350&embed=1

N-am nimic cu hipsterii, nu fac parte din categoria aia de greuceni care se leagă de hipsteri, gay, zoso, toader, doar ca să bifeze subiectul că aşa-i trendul. Of.. blogosferă.. încotro o apuci? 😀

Darius, mergea şi Traian Băsescu pe refren.

Responses

  1. e parodie după videoclipul asta http://www.youtube.com/watch?v=uu_zwdmz0hE

  2. Barbra Streisand. Acum nu-mi dau seama care-s mai hipstări: ai lor sau ai noștri.


Lasă un răspuns

Categorii

