Publicat de: ionutu | Februarie 25, 2011

De pe google căutate şi-napoi la lume date S1Ep1

Iată cum înțeleg unii că se folosește unealta diavolului și la ce este bun google-ul. Este ca și cum mi-aș aduna cîțiva prieteni, am consuma ceva etnobotanice, apoi am scrie fiecare diferite cuvinte pe bucățele de hîrtie, le-am vîrî într-un fes și am extrage cuvintele la întîmplare. Pur și simplu fascinant..

cum sa ne pipaim in zonele intime cu teamă de Dumnezeu, zic.
cat are un roman pula de mare poate să fie de 2xTerente, dacă n-are coaie e degeaba. Sclav cu pula mare.
cum cresc buzele mai repede? întreab-o pe Pistol. Gina Pistol.
prima tigara primul sarut cum să le uiți, și dacă le uiți de ce crezi că le-ai găsi pe gugăl?
soarele răsare de la amarillo iar eu în naivitatea mea care credeam că de la Ministerul Dezvoltării și Turismului..
cand se da apa calda la brasov își schimbă și brașovenii chiloții murdari. Între ei.

To be continued.

Nu știu despre voi dar eu, I’m feeling lucky. 🙂

Lasă un răspuns

Categorii

