Publicat de: ionutu | Martie 29, 2011

Acum sincer, la ce vă aşteptaţi din partea lui Severin?

Severin este nenea ăla urît pe care obişnuiam eu să-l confund cu Pleşu cînd eram mic. De curînd, a ieşit prematur şi fără intenţia sa, din semiobscuritatea în care astfel de personaje se scaldă pe durata mandatelor de europarlamentar pe care le deţin. A ieşit la rampă şi-n lumina reflectoarelor odată cu scandalul de corupţie, mită şi conflict de interese soldat cu demisiile unui austriac şi a unui sloven, ambii prinşi în aceeaşi ipostază infamă şi greu de digerat pentru europenii cu papion din PE, ca şi Adrian Severin.

A fost mutat din prima bancă în ultimile bănci, lîngă Vadim şi Becali, ca la şcoală, după ce a fost huiduit şi arătat cu degetul de doamna învăţătoare. Bine că nu l-au pus să vină cu tac’su tuns la şcoală, că nu mi-l imaginam pe Iliescu skin head nici într-o mie de ani. Cu toate tunurile pe el, Severin nu se lasă. Nu se lasă nici cu dovada video în faţă, susţinîndu-şi sus şi tare inocenţa, lucru pe care l-aş face şi eu de altfel dacă în Can Can sau Click ar apărea nişte materiale compromiţătoare cu mine mîncînd ca porcu’ şaorma ne-vegană în plin post. Mie îmi place şaorma la fel de mult precum şi lui Severin îi place să dea consultanţă de 12000 de euro, veţi înţelege din enunţul anterior.

Îmi fac tricou cu derbedeul. Clar.

Responses

  1. Mie-mi pare că seamănă cu Liiceanu tuns. Da’ poate mi se pare.

    Cu ce te mai ocupi, bre?

  2. Mă integrez în a doua corporaţie din ultimele 6 luni. În rest, bine ceea ce-ţi doresc şi dumitale. 😉

    Cu cine, cu Aurora? 😀

  3. 🙂 😀 😀

  4. maman,
    rîdeți cu noi, sau de noi, stimabilă? 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

