Publicat de: ionutu | Martie 30, 2011

O aroganță la adresa Groparului și-a lui Eftimie

Nu putea să treacă roblugifest cum bine zice un prieten, fără împunsăturile pre, intra și post eveniment. Inevitabil, anul acesta mi-a fost dat să văd ceva la care nu mă așteptam. Doi dintre cei mai faini și citovi scriitori de blog, Eftimie și Groparu, s-au luat la ”trîntă” pe motiv de relevanță a cîștigătorului susținut de Eftimie. Groparu că nu, că ai lui sunt de fapt mai buni și că ei trebuiau să cîștige. Eftimieai lui. Și tot așa, toată ziulica de ieri. Vestea bună e că nu s-au porcăit ca Iri și Monica, ci au convenit că mai degrabă sting conflictul la masa verde plină cu metri de bere. Elegant și tipic pentru cei doi. De apreciat, de aia rămîn printre favoriții mei non A-list.

Dar una peste alta, pentru nenea de mai jos, care-i relevanța faptului că prinbrașov.com a luat două trofee la roblogfest?

Pentru mine un blog premiat la rbf e atît de relevant încît pe copseanul.com nu am intrat in viața mea. Nici înainte și nici după ce l-au premiat. Și bre Gropare, o fi Brașovul cel mai mare oraş din Moldova (bună poanta 🙂 ) da’ măcar nu-i plin de hipsteri bulimici ca Clujul. Și prin aceeași logică propusă de dumneata, nici TVdece nu-i cîtuși de puțin relevant pentru mine sau 10% din cei ce au votat curat pentru prinbrasov.com la rbf 2011. Ba mai mult, dacă nu scriai tu despre el, muream ignorant, fără să știu că asemenea perlă blogheristică poate exista.

Responses

  1. Io zic ca cineva s-o prinde pana la urma ca n-am facut asta pentru glorie personala ci pentru altceva. Daca stiam ca obisnuit.eu avea atata sanse, nu ma mai bagam. Am vrut premiul asta pentru brasoveni, poate ne miscam si noi mai cu talent. Si cred ca, alaturi de niste baieti de pe la iubescbrasovul.ro, vom putea sa miscam un pic ardelenii nostri. Si moldovenii ardelenizati.

  2. Bre, io i-am zis „roblugifest” pen’că cică erau pe acolo mulți blugi cu fundu’ lăsat. 😀

  3. Efule,
    cum am zis, felicitări pentru trofee, am scos capul în faţa clujenilor, şi noi braşovenii. Însă ce nu ştiai e că se mai coace de-un blog colectiv zilele astea, aşa că stai pe aproape. O să fie mişto.

    Plus că sîmbătă pune şi conu’ Dăscălescu de-o întîlnire cu oamenii din online-ul local. 😉

  4. adică purtau blugi şi aveau fundurile lăsate? Păi cum vrei să scrie pe blog? Din picioare? :))

  5. Robert Lazăr e singurul blogger braşovean cu fundul lucrat. Pentru că se dă mult cu bicicleta. Da’ dacă mai contiunuă mult cu RatBV, i se lasă şi lui fundul. 😀

  6. E șofer pe autobuz? 😛

    Fața lu’ nenea din poză e mai cunoscută decît fața lui Băse.

  7. Nu dar se încăpăţînează să folosească serviciile acestei agenturi.

    Pe nenea din poză l-am văzut prima dată la Eftimie pe blog.

  8. oo da :))


Lasă un răspuns

Categorii

