Publicat de: ionutu | Aprilie 2, 2011

Nişte social media în + pentru Braşov

Deşi era sîmbătă dimineaţă, singura zi după duminică în care îmi puteam face de cap în vîrful patului uitîndu-mă la Animal Planet, m-am trezit devreme şi-am plecat voios spre locul unde avea să aibă loc prima întîlnire a Social Media Braşov, pentru a pune umărul la înfiriparea unei comunităţi online, undeva într-un buncăr de prin centrul Braşovului – să trăiască domnu’ Moiceanu; fără mărinimia domniei sale, probabil ne-am fi întîlnit la ciuperci sub Tîmpa, admirînd gospodarii care stau la rînd să ia apă de robinet de la izvorul de acolo.

În centru, panică. Autocarul lui Căncescu (mogul local de media şi politichie) era închiriat de trupa vocal-instrumentală HiQ, ca să „tragă” un clip cu Biserica Neagră pe fundal, gest demn de lăudat al acestor bravi fii ai satului. M-am strecurat cu greu printre cei 6 fani isterici, şi-am ajuns cu o mică întîrziere şi la locul faptei.

Despre lumea prezentă acolo, numai de bine. O să precizez doar că pe cei mai mulţi dintre ei îi cunoşteam de pe la alte tentative de înfiripare de comunitate online mai mult sau mai puţin eşuate, însă am avut pe loc sentimentul că azi mă aştepta ceva înălţător. Doar „baza” era acolo. Şi cînd spun baza, nu fac nicio referire la dinozauri precum iubescbrasovul sau Ovidiu „Îndrăgitul” Eftimie, Sabin ŞtiriBraşov Munca sau Bloghiţă LOL Trofim. Ca să-l fac mîndru pînă la lacrămi pe chinez, m-am aşezat cuminte şi cu mîinile la spate, ascultîndu-l atent pe nenea Nechita şi apoi şi pe Bogdan, care încercau să ne explice punctual cum stă treaba. Şi probabil ne-ar fi tot explicat săracii pînă la ora la care scriu aceste rînduri, dacă nişte impertinenţi precum Eftimie sau Cristi Morocănosul Chelaru, nu i-ar fi întrerupt obraznic explicîndu-le că dacă mai continuă aşa, ei se retrag şi-şi fac propriul cartel Social Media, separat de al lor.

Ca să-l calmez pe Eftimie a trebuit să-l îmbiiu cu covrigi uscaţi şi ieşiri dese la ţigară, lucru care pînă la urmă inevitabil a dat roade. Mai ales după ce entitatea negativă a părăsit buncărul, ca dovadă împărţindu-se chiar şi task-uri pînă la întîlnirea următoare. Chiar şi Eftimie s-a ales cu task. Şi cred că dacă venea şi zoso, sigur se alegea şi el cu vreun task. Să cumpere ţigări şi şaorme, responsabil cu protocolul, gen. 😀 Val-e, glumesc. Totu-i pe internet.. 🙂

Mă rog, ideea de bază este că cineva a încercat ceva, chiar dacă nu ar fi prima dată. Orice prilej de acest gen este binevenit, şi pînă la urmă se va ajunge la ceva. Ori ne crăpăm capetele unii altora, ori ne aliniem şi noi cu cei de prin restul ţării, reprezentînd astfel cu cinste Braşovul.

Eu unul m-am săturat ca Braşovul să fie oraşul ăla în care nu se întîmplă mai nimic din punct de vedere online. Hai că putem.

Responses

  1. Hai că aşteptam pe unul din cei doi speakeri să vină şi după la o bere. Înţelegerea noastră, a mea şi a celor 2 de la Ibv e mai veche. Văd că cei doi gorobeţi social media n-au gândit să ne dea un e-mail, lor sau mie, să întrebe dacă nu cumva cele mai titrate site-uri din Braşov ar dori să participe la o chestie de genul ăsta. Cristi si Stefan au aflat vineri seara de la mine că se întâmplă aşa ceva-.

  2. Bă, eş’ nebun ?!? Eu mereu aflu de chestiile astea după ce se întâmplă. Plm, înseamnă că nu-s un social mediatic bun?

  3. mnoa, dar ați ajuns. 🙂

  4. Dobrică,
    am stabilit că tu vei fi primar. Cu social media o rezolvăm noi cumva. 🙂

  5. […] Un articol pe aceeasi tema, gasiti aici:  Nişte social media în + pentru Braşov […]

  6. Nici eu n-am știut de fază.

  7. […] mai scris despre eveniment Ionuţu şi […]

  8. Sa vedem ce „rezulta” din aceasta frumoasa adunare …

  9. Informarea nu a existat, pentru că se pare şi ne-am dat seama, că nu am comunicat la toată lumea care trebuia.

    Scopul întâlnirii cu #1 nu era însă să adune pe toată lumea, ci să îi adune pe primii la care a ajuns vestea. De aici se poate construi, se pot rezolva problemele de comunicare şi de percepţie şi se poate merge înainte.

  10. nici zoso. 🙂

  11. sunt toate șansele să iasă ceva mișto sau să nu iasă nimic. Mie îmi place mai mult prima variantă.

  12. Scopul întîlnirii a fost atins. Acum a aflat și restul lumii care trebuia. 🙂 Nu-i bai, pentru ca data viitoare să nu mai existe problema asta, ar trebui ca cei prezenți ieri să promoveze întîlnirea #2 printr-un articol pe blogul personal, în cazul în care vor vrea să participe.

  13. Cristi Morocanosul Chelaru :)) Tare.

  14. @Cristian,
    știam că ești un tip cu simțul umorului, altfel nu mi-aș fi permis să te caricaturizez astfel. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

