Publicat de: ionutu | Aprilie 3, 2011

Apple Air Blogger

Gigel voia de mult timp să se facă blogger. Pentru că Gigel este un om al tendințelor, genul victimă sigură al trend-setter-ilor, nu putea să devină blogger pînă nu-și publica elucubrațiile online de pe un terminal cu ștaif, gen MacBook. Și pentru că Gigel este un tip activ și implicat, musai MacBook-ul trebuia să fie MacBook Air. Problema lui Gigel însă era alta: deși își permitea tot arsenalul Apple (MacBook Air, Ipad 2, Iphone 4 și Ipod nano), Gigel era certat rău de tot cu gramatica. În special cu gramatica limbii române. Cu toate astea, nimic nu l-a împiedicat pe eroul nostru să-și facă blog și să o ardă social media atunci cînd nu se uită la Dexter, furat de pe filelist.ro.

Cu timpul, Gigel și-a dat seama că n-o să ajungă niciodată un blogger A-list, adulat și trolat de tot felul de alți gigei, precum eroii săi arhi, visurît și Bobby Voicu. Norocul i-a surîs într-o zi frumoasă de aprilie cînd a aflat că poate deveni Apple Air blogger dacă scrie un post pentru un concurs organizat de iStyle, Apcom și dandragomir.biz. Și atunci s-a pus pe treabă..

Un magazin al produselor Apple nu trebui sa fie ca unul obisnuit. De ce? Pentru ca la apple nimic nu e obisnuit.Oh si…preturile…O persoana se gandeste: ” De ce sa-mi iau un macbook de 4000 ron (40 de milioane) cand pot sa-mi iau un dell la 1500( 15 milioane )? ? Garantie am la ambele, la design nu ma uit cand stau cu ochii in ecran…De ce? ” Ei bine, aici intervine magia. Pentru ca orice om e curios, se duce la magazinul Apple sa vada totusi laptopul. Acolo, angajatii nu trebuie sa sara pe el si sa il intrebe daca il pot ajuta,incercand sa-l convinga sa cumpere cate ceva. Trebuie sa zambeasca, si sa salute politicos.Fara “Pot sa va ajut cu ceva??” Nu stiu daca numai eu ma simt asa, insa cand intru intr-un magazin si ma intreba cineva acest lucru parca sunt fugarit.Daca vreau sa stiu ceva, merg la angajat sa-l intreb.Mai frumos si elegant ar fi sa puna o notita pe calculator, sau pe langa el pe care sa scrie “Daca aveti nevoie de ajutor, mergeti la…”

…restul aici.

Am încercat să mă uit cam pe toate articolele înscrise la acest minunat concurs. Și am tras o concluzie: dacă vreunul din gigeii entuziaști care s-au înscris în competiție are vreo clipă impresia că cei de la iStyle și Apcom vor asculta cu sfințenie ideile lor sofisticate de a pune în practică magia Apple într-un Apple store, atunci se înșeală amarnic. Pe cît de amarnic, la fel de amuzant. Este ca și cum l-ai trage pe Pitagora de mîneca capotului său de înțelept și l-ai soma să rescrie teorema care l-a făcut celebru și hulit printre toți elevii din lume.

Unui magazin Apple nu ai ce modificări să-i mai faci. Trebuie să fie predominant alb, cu toate ”produsele” la vedere și ușor de testat, cu un personal decent care să te facă să simți că nici nu e acolo în clipele în care ești în transă. Pentru că produsele Apple sunt concepute în așa mod că practic ”se vînd” singure. Despre asta e vorba cînd spui Apple Store.

Nu cred că voi ajunge la deschiderea iStyle Cotroceni ca să văd de la momentul 0 noul magazin. Sunt sigur că o să arate bine (asta fiind ultima mea grijă 🙂 ) și pe lîngă asta, mai sunt sigur că nu voi cumpăra în viața mea vreun produs Apple de pe emag.ro sau mai știu eu ce alt magazin virtual.

Pentru Apple există Apple Store.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: